torsdag den 13. marts 2014

Hvorfor..........

Denne blog for at føre "uge-dagbog" over mine aktiviteter på min altan, for på den måde at kunne huske hvad der er sker i altankasser og potter til gavn for mig selv og måske også til glæde for andre  :)

Jeg glæde mig til duft og smags-oplevelser som jeg for til at lykkes. 


Min tanke er at der overvejende skal være krydderurter på min altan, så den dermed er "spiselig".


Krydderurter fordi jeg er nysgerrig på dem  :D


Det er en nogenlunde okay pris for at udforske denne del af maduniverset - i hvert til fælde langt billigere end hvis man skulle hen og købe hver enkelt urt i handel for hver gang man skal anvende dem. Yderlig så har jeg ej heller kendskab til at man kan købe dem alle, sådan i supermarkedet i grønt-afdelingen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar