søndag den 27. april 2014

Ikke alt går som ventet.


En her på blogland udtalte klogt at vi skal fortælle både når det går godt og når det ikke går som planlagt, så derfor følgende  :)  

Marokkansk mynte har jeg før skrevet lidt om og den trives i stor stil  :)
Salvie, oregano og coca cola kunne ikke så distancen, trods jeg plejede og passede dem efter alle kunstens regler.
Salvie og oregano kender jeg ganske godt, men cola cola, bum bum, hi hi.  

En helt ny urt. 
Nej tænkte jeg og her forleden stødte jeg da også på en netside som kastede lidt lys over sagen  :)

Og yderlig forklaring  :)

Altså - amber og malurt ligger utrolig tæt på hinanden.

Nu går jeg jo så lige og drømmer om en lille "Cola-plante" fra min veninde :)

Måske jeg en gang i fremtiden kan lave mig en lille Amber-likør  :)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar